2012. november 23., péntek

Júliusi összefoglaló


Júliusban indult be igazán az élet. Szerencsére idén nem volt olyan esős a monszun időszak, így sok helyre eljutottam.

Vacsora a CPI résztvevőkkel a kollégiumunkban július végén

Július 5-én a Seoul Global Culture & Tourism Centerben tettünk látogatást, ami Myeongdong-ban van. Itt hagyományos koreai rajzolás óra keretében legyezőt festettünk, majd felpróbálhattuk a koreai népviseletet, vagyis a hanbok-ot is.

Így kezdődött...
...munka közben...
...a kész művel :)
Hanbokban :)

Utoljára július 7-én találkoztam a doumi partneremmel (koreai segítő, írtam róla korábban). Elmentünk a Gyeongbokgung Palotába, majd találkoztunk Melindával és Gabriellel, akikkel sétáltunk kicsit a Cheonggyecheon pataknál.

A Gyeongbokgung palotában
A palota fő épülete
Gyönyörű színek
A doumi partneremmel
és a két idegenvezetőnkkel
Cheonggyecheon patak
A Jongno toronyból nézve
ekkora egy busz :)

Az első CPI által szervezett kirándulás alkalmával a Yeosu Expo-t látogattuk meg július 12-én.

Érkezés, KTX-szel mentünk :)
Digitális kijelző a fogadócsarnok
plafonján
A "Big O"-nál
Akvárium
A könyvtáros csapat

Július 14-én fogtuk magunkat Melindával és Gabriellel, és felmentünk a Bukhansan egyik nem túl magas csúcsára. A kilátás gyönyörű onnan Szöulra.

Hegyoldal Gabriellel
Kilátás Szöulra
Kilátás... ööö... a lábamra :)
Kilátás a hegyekre
Sanyi a bagoly is velem volt :)

Korean Folk Village és kerámiakészítés
A nyári nyelvkurzus félidejében, július 26-án, volt egy kirándulás, amire minden koreaiul tanuló diákot elvittek az egyetemről. A Korean Folk Village megtekintése után bögrét festettünk és agyagoztunk is (a műveinket természetesen megkaptuk).

Korean Folk Village
Korean Folk Village
Korean Folk Village
Korean Folk Village
Korean Folk Village
Korean Folk Village
Bögrefestés és agyagozás

Kimchi készítés és Taekkyon a Korea House-ban
Július 27-én a CPI szervezésében készíthettünk kimcsit, és kipróbálhattuk a taekkyon-t is.

Kimcsi hozzávalók
Még mindig kimcsi hozzávalók
A tolmács és a szakácsnő
Ilyen vidáman készítettük a kimcsit
az asztalunknál
(természetesen, miután letettem a kamerát
én is beálltam "gyúrni" :D )
Én kicsi kimcsim
Hagyományos koreai ételek
Régi koreai konyha berendezése
Régi koreai konyha berendezése

Nem sok magyar él Koreában, de azért néhányan összejöttünk július 28-án. Csatlakozott hozzánk egy magyar szakos koreai lány (Janka), és egy fiú (Karcsi), aki magyar-fan. :)

Magyartalin néhány koreaival
japán kaját eszünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése