2012. november 18., vasárnap

Júniusi összefoglaló

Lassan itt a vége a CPI programnak (4 hét múlva ilyenkor már otthon leszek). Mivel elég sok helyen jártam, sok mindent láttam, így elindítok egy havi képes összefoglalót. Szöveg nem sok lesz, csak a saját fotóimból válogatok, illetve, ha tudok, beillesztek néhány hivatkozást, ahol ismertetőket olvashattok a helyekről (angolul).

A csapat egy része a CPI Welcoming Reception-on

A hely, ahol időm nagy részét töltöm, mivel itt van a 400 órás koreai nyelvtanfolyam. A képeket június 10-én készítettem.

Campus térkép
Az egyik legszebb épület
Szökőkút
Park az egyetemi könyvtár előtt
A másik legszebb épület
A fák mögött az egyetemi könyvtár van
Amfiteátrum
Tó a campus területén

A nyitó rendezvény június 19-én, korábban írtam a CPI-ról.

A résztvevők egy része
Az Esemény :)
Új évi jókívánság bemutatása
Hagyományos koreai édességek
Népviseletben: filippínó, magyar és mongol
Műsor: hagyományos koreai zene
Ajándékok :)

Június 20-án volt a Kyung Hee University Institute of International Education nyári koreai nyelvkurzusainak az „évnyitó” rendezvénye, a CPI résztvevő mongol zenészek előadásával.

A mongol zenészek előadása
A mongol zenészek előadása

Szintén június 20-án látogattuk meg a Seoul International Book Fair-t is, ami a COEX rendezvény- és bevásárlóközpontban volt.

Nézzük, mit olvas Hemingway
Könyvkészítés Koreában régen
Könyvkészítés Koreában régen
Könyvkészítés Koreában régen
Papírművészet
Papírművészet
Papírművészet
Papírművészet

2 megjegyzés:

  1. annyi gyönyörűséget láttál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez még csak a június volt! Hátra van még 5 hónap bemutatása! :D

      Törlés